tisdag 18 augusti 2009

Mike lever

Var sjukt lång tid sen jag hörde av mig på denna blogg men jag har varit upptagen med att jobba, slappa och träna. Sjukt vad slö man blir när man inte äter nått på dagarna.
Jobbigt nog går jag ner alldeles för lite på den mängden jag stoppar i mig. Har funderat på om ämnesomsättningen är trasig eller att jag räknar fel på vikten på maten eller om jag äter valspäck i sömnen.
Men jag vart lite överraskad när jag avslutade träningen idag och ställde mig på vågen. Utan skor men med kläder på och inte optimal tömning av olika saker vägde jag 79.5kg :) Så vi säger 79 jämt.
Sjukt skönt att gått under den magiska gränsen 80kg som nu varit ett sjukt jobbigt hinder i mina tankar om vikten.
Uppdaterar mina mått på sidan medan jag kommer ihåg måtten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar